kan någon

Kan någon förstå hur mycket jag längtar till sommaren?

Mys med familjen.

Bröllop.

sandaler.

fri.

cykla.

resa.


umgänge med goa vänner.

Bada.

ev. jobb


Bara lite av det jag ser fram emot.
Idag ska jag till min praktik och bjuda på fika samt lämna tillbaka virknålar och garner som jag har lånat. Sen bär det av till Universitetet för lite pluggande. Ska träffa en kursare och vi ska slå våra kloka huvuden ihop, well. Han får stå för det kloka :). Han ska även få ge lite inputs på mitt kommande skrivande. Jag är lite nervös för det. Tänk så hemskt om jag inte kommer fram till vad jag ska skriva om? Alltså jag vet vad jag vill skriva om men inte hur jag ska formulera syfte och frågeställningen. Det är bara att spåna vidare.

Well nu ska jag börja promenera, så jag inte kommer så sent.
Solen skiner!!!
Ha en underbar dag allihopa!




Kommentarer
Postat av: Linda

Blev det nå pitepalt i helgen? ;D

2010-03-29 @ 14:05:28
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0