glad påsk...

Idag har jag satt ut min balklänning på blocket.
Tänkte att det kanske var dags. Jag har haft lite svårt att slita mig från den,
dels för att den satt jättefint på mig (ja, jag kände mig så himla fin) och för att
jag tänkte att kanske nån dag, kanske nångång jag kommer att behöva den igen.
MEN, när den dagen kommer kanske jag vill ha något annat på mig...

Annars står det ganska still för mig. Med min C-uppsats. Har haft jättesvårt att komma
på vad jag vill skriva på. Ändrade mig men nu har jag bestämt mig för att ändra tillbaka
till det jag först ville skriva om. Betyg och bedömning. Eftersom jag tycker det känns mest intressant.

Igår var jag och storhandlade lite. Det enda jag inte har köpt är godiset till barnen. Nu är
dom lite oroliga för att dom inte ska få nåt. Men jag ska fixa på lördag då dom bara hittar
det hur bra jag än gömmer det. Ni vet säkert vad som händer när man hittar godis...


På måndag ska jag vila upp mig. Jag längtar. Ska inte gnälla men jag är helt slut.




Glad påsk allihopa!!


Kommentarer
Postat av: josefinplesner

glad påsk krillfis ;)

2010-04-02 @ 17:15:38
URL: http://josefinplesner.blogg.se/
Postat av: dettan <3

:D :D :D :D :D kul att du besökte min bloggish :D

2010-04-02 @ 17:32:30
URL: http://pinkodettan.blogg.se/
Postat av: dettan <3

glad påsk :D :D :D

2010-04-02 @ 17:33:58
URL: http://pinkodettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0