på begäran :)

Okej. Tänkte först ursäkta mig för att jag är kvinna men det tänker jag fan inte göra. Jag ska väl också få vara arg någongång. Det har hänt en sak idag som gör mig så otroligt förbannad. Och just nu är jag så mogen i mina resonemang, nåväl. Det om detta. Nu till något som jag har längtat efter i flera månader och det är just denna känsla som jag måste klamra mig fast vid.



Våra nycklar. Ser ni den stora träbiten. På den hänger nycklarna till garaget. Den hade tydligen sett ut så sen huset byggdes (1957).




såhär ser vårt hus ut. Hade aldrig föreställt mig att jag skulle ha ett tegelhus. Men när jag tänker efter så är det helt ok. Vi funderar på att byta dörren samt byta fönstret till vänster om dörren (som är in till badrummet). Tankarna är just nu kring glasblock i två lodräta rader (för att få in lite ljus)... men måste nog fundera ett tag till. Det stora fönstret är vardagsrummet och det lilla länst till vänster är köket.


Det var roligt att höra barnens reaktioner. "jag älskar det här huset".... "Det äger typ"
Och att vi sedan hittade små små morötter i trädgården gjorde dom väldigt imponerade.




Den här ville D ha bort!! Ser ni inte tjusningen i den?

Kommentarer
Postat av: Liw mamma till Mait

Jag ser tjusningen. Ser väldigt mysigt ut, gud så kul att få göra iordning. Hur många rum har ni?

kram kram

2010-08-03 @ 15:30:49
URL: http://www.liwetochvardagen.se
Postat av: Annika

Jag hade oxå behållt figuren. Söt. Glad för er skull. :)

2010-08-04 @ 12:13:02
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0