dagarna är räknade

Nu är det inte länge tills Dennis kommer och hämtar oss. Då börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Jag tycker det ska bli spännande. Det känns som jag har väntat på honom läääääääääääänge. Hela mitt liv egentligen. Jag är så glad att våra stigar äntligen korsades och att vi möttes precis där vi möttes, vid just den tidpunkten. Im ready!

Vi har hittat huset! På fredag besiktas det. Hoppas att det ska bli vårt.


Idag sa jag hejdå eller hejsålänge till fina Sozi. Hon bjöd mig på lunch och jag hjälpte henne att göra det sista innan färden till kärleken. Det e mycket kärlek nu. I love it!





Kommentarer
Postat av: rakel

så fint! <3

2010-06-10 @ 10:11:16
Postat av: anna

Det låter väldigt spännande!

ha en skön helg!

Postat av: Linda

ÅÅh va roligt! =) Love is all you need

2010-06-12 @ 11:10:38
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Lillan

spännande roligt jag håller tummarna :)

2010-06-20 @ 18:31:57
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0