krillan är ynklig


Jag vill börja med att varna känsliga läsare.

Idag trädde magsjukan in i vårat hem. Jag fick äran att få den först. En otrolig värk i magen och det var bara att springa till toan (här får ni fritt fundera på vad som hände där). Resten av dagen fick jag spendera i sängen. Ingen av barnen verkar ha förstått vad det var för fel på mig och kivades med varandra så det stod härliga till. Jag gick då upp och sade åt dom "Nu får det vara nog" och delade upp dom i varsitt rum. Där stannade de ju såklart inte och jag började känna mig smått irriterad, det liksom värmde i kroppen. Då kom min första kräkning för dagen. Den minsta i barnaskaran som jag i skrift brukar kalla A3 blev jätterädd. Sedan dess har han passat upp mamma med vatten och cola. "jag gör det här för din skull mamma, jag vill inte att du ska dö. Jag vill att du ska bli 60... eller helst 80" Ja, det hoppas jag också men mest att allt önskar jag att jag får vara frisk tills jag åter ska sluta ögonen för gott. För man blir aldrig så påmind om hur härligt livet är än när man får magsjuka.

Kommentarer
Postat av: Annika

Krya på dig gumman! puss och kram <3

2010-03-08 @ 20:12:27
URL: http://gabulfota.blogg.se/
Postat av: Lillan

Jag tycker jätte synd om er...

å vad kul rota igenom kläder och hojta till om du hittar nått spännande som jag kan köpa till töserna :)



massa kramar

2010-03-09 @ 04:08:48
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: rakel

Älskar dig ynklig som frisk! puss

Rakel

2010-03-09 @ 18:32:45
Postat av: Liw

Men ujja! Inte trevligt :-(

Hojta om d behöver hjälp på loppisen, kan alltid följa som sällskap och passupp :-)

2010-03-10 @ 20:33:46
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0