satc

Nu har jag sett SATC alla säsongerna i sträck. Det tog mig så där en vecka eller två.  Sista låten i serien har fastnat på huvudet. Nämligen denna:



På spotify låter den mycket bättre förstås. Det är en riktig pepplåt. Eller den peppar mig.
Jag ligger just nu och peppar för städning. Tänkte cillit banga hela huset... eller dom ytor där det verkligen behövs. Sen blir det att fixa lite nere i pysselrummet. Har lite kläder som behöver lagas. Tänk att pojkjeans nöts så mycket på knäna.

Ha en skön helg!


you got the love..... you got the love... ♬♩♬

Kommentarer
Postat av: Annika

Nu blir jag lite avundsjuk! ;) Underbar serie och bra filmer! :D Låten är verkligen bra! Saknar dig! puss och kram

2010-10-09 @ 14:23:32
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0