idag måndag...

Jag har haft en dålig dag idag. Fast bara inombords. Annars har det varit toppen. Har handlat för veckan och varit ute och promenerat med bonusbarnen i vagnen. Vi gick andra vägar idag och hittade en sten som alla barn ska få sitta på och bli fotograferade. Jag vill ha ett stort kort på dom tillsammans, den ska hänga i vardagsrummet. Varje gång dom tittar dit ska dom känna att dom är lika mycket värda här i huset. DET är viktigt för mig. Nog för att jag inte vet om det kommer att kännas så för dom när dom tittar på bilden, men man kan ju hoppas.

Nåväl eftersom jag har haft en usel inombordsdag så tänkte jag göra en måndagslista som jag har sett många bloggare gör :p Bara för att jag ska tänka på alla dom bra sakerna de 2 sista timmarna kvar av denna måndag.

I dag, måndag är jag glad för att .....

* jag hann ut i solen medans den var framme.
* har handlat veckans mat.
* gjort en skitbra matsedel.
* hunnit hjälpa pojkarna med läsläxan.
* att min sambo har hunnit lägga golv i hallen
* min sambo är så bra och har vänt mitt liv upp och ner till det possitiva.
* har världens finaste hund, hon ger mig så mycket glädje.
* barnen är så snälla med varandra
* för den superfina helgen vi hade i ume



för mer måndagslistor kolla; jennyn

Kommentarer
Postat av: mammi

<3

2010-09-21 @ 01:18:27
Postat av: rakel

fint att se dig hjärtat <3

2010-09-21 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0