Igår

Igår hade jag o Angela satc-race. Vi hann med lite cider och lite cosmopolitan. Dock hann vi inte igenom alla säsonger, men jag hoppas det blir fler gånger.


Har jag sagt att vi åker till the big Apple i maj? Ok, men det gör vi. Bara sådär! :D det är därför vi tittar på så mkt satc, så vi ska känna igen oss där borta hihi. Mer om denna resa kommer ;)


Tittade precis på bilderna på mobilen. Här får ni ett litet smakprov ;)

 

ehm, försökte se snygg ut...

Angela börjar bli biffig nu efter vi börjat gymma ordentligt...

 

Skål! (undrar när det blir mode med nagellack på halva nageln?)

 


Kommentarer
Postat av: Annika

:) Önskar att jag oxå varit med! :) <3

2012-02-05 @ 10:50:32
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0