träna

Hej hej bloggeeeen!
Jag var hos frissan förra fredan och klippte bort det nötta. Jag brukar alltid få rakt hår (som gör min näsa superstor) sen plattången gjorde succe. Men nu fick jag lockigt, och se så fint det kan se ut.
Nåja.

Jag har äntligen fått röven ur vagnen och börjat träna!
Är sjukt nöjd!
Tränar på Korpen i stan. Och andas just nu ut efter ett pass Body balance. Ett pass som passar mig som handen i handsken. Jag är sämst på kordination och gillar inte att hoppa så mkt..... än.
Vågen visar minus 3 och världens finaste klänning går att dra upp en liten bit längre än vad det gjorde sist jag provade den. Nu kanske det här slutar med att den blir för stor...

Kommentarer
Postat av: Annika

Wow! Tre kilo! :) Superbra! <3

2012-01-27 @ 09:36:46
URL: http://gabulfota.blogg.se/
Postat av: Sara - Med 3 små busungar!

WoW vad duktig du är! Heja dig!

2012-01-27 @ 20:45:41
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0