neg?

I natt drömde jag att jag blev biten av 3 råttor i foten. Dom hade dom inne på ica-maxi. DET vet jag är en dröm men så har jag bivit bjuden på fest och det vet jag faktiskt inte om det är en dröm eller verklighet. Just nu känns allt som en mardröm och jag kan inte ens prata om det. För vem vet inte du, vem vet inte jag...

Första dagen på praktiken också avklarad. Det var långa dagar så jag får vara beredd på en hel del stress. På alla mina VFU:n har jag brännt ut mig. Jag ska försöka att inte göra det denna gång.

ursäkta om jag låter negativ.
får man posta sånt här ändå?

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är din blogg! ;) Du får skriva precis vad du vill! Du måste bara se till att planera. Och försöka att INTE stressa! You can do it!! :p Jag tror på dig min vän! puss och kram

2009-11-11 @ 17:00:00
URL: http://gabulfota.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag tror att du är lite arg. Då blir man neg och lite smått destruktiv. Du får komma hit och slåss om du vill :) Kram

2009-11-13 @ 10:06:50
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0