vävstolen

 

- en gåva från den förra husägaren :)

Den ska stå i mitt pysselrum, men det dröjer ett tag innan jag kommer i ordning där. Just nu ligger en matta på golvet och alla staplar med tyger finns där, samt strykbrädan. Väntar och väntar på att köket ska bli klart. Trodde inte att jag skulle känna mig så beroende av att kunna stå vid ett helt fungerande kök. Men det tar på krfterna när man är så många i hemmet. Jag saknar mest diskmaskinen och att kunna sätta in maten i skåpen. Men men nu är det inte länge kvar. Krams från mig.


Kommentarer
Postat av: Annika

Superfin vävstol! :) Lite avundsjuk! ;) Köket är viktigt! :p Saknar dig! puss och kram

2010-08-27 @ 11:42:53
URL: http://gabulfota.blogg.se/
Postat av: Lillan

Länge sedan jag var inne här och snokade här men oj så mycket spännande att läsa.. AVIS jag?? Nej då vill åsså ha eget pysselrum :(

Vi håller på med fytt planer vi med och där ingår ett pysselrum...

2010-09-04 @ 00:23:54
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0