det här med julgran

Jag vill ha en ny julgran i år. Min blivande säger att det är ok med min gamla 160s gran. Det tycker absolut inte jag! En hög ska det bli, helst 210 och så ska den gärna vara tjock och se verklig ut. Jag är inte så mycket för idén att hugga ner en bara för att ha den över några dagar i vardagsrummet. Skulle vara för luktens skull i såfall. Men jag har hört att det finns på spray hehe!

Vi håller på med vardagsrummet nu. Spackling av taket gjorde vi i lördags och sen ska det slipas och målas. Det ska dit lite spots och sen är det väggarna som ska få sin behandling. SEN SEN SEN... ska jag sätta in en riktigt fet och lång gran hehe!


Hur ska er gran vara? Rosa? Vit? lång? kort?


Bild lånad här

I värsta fall blir det att virka en gran! :)




Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-06 @ 19:14:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: rakel

tycker absolut att den ska vara grön och med saker barnen gjort i <3

2010-12-11 @ 12:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0