shrek- forever after

D berättade för mig om hur gärna han ville se Shrek med mig. Jag tvekade en stund och såg framför mig hur jag skulle stoltsera SJÄLV på stan och låta honom gå med barnen och se filmen. Men han lyckades på något sätt övertala mig. Jag bunkrade upp med popcorn och sourcream chips samt lite cola. Jag hade jackan över benen ifall att jag skulle somna. Mina barn brukar få gå på bio själv eftersom jag tycker det var onödigt att betala in mig för att sitta där och sova. Nåväl filmen rullade igång och jag möttes av dom här figurerna;




Jag kände igen mig i många  och grät mig igenom hela filmen!!! (nästan). Kan bero på perioden av månaden (?)


Dom har lyckats igen dom här barnfilmsmakrarna! Efter Tarzan, Nötknäpparen, Alladin så kommer den här filmen att läggas till min lista på bra barnfilmer.

Om ni inte sett den, do it!



Kommentarer
Postat av: Liw

Jag vill se en bild på nya huset! Kram!

2010-08-01 @ 21:46:22
URL: http://www.liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0