helgen som var...

tjo, vad tiden går.


Och nu ska jag försöka vara duktig på att blogga. Iaf ikväll.

Helgen har spenderats i Stockholm. Stockholm i mitt hjärta!! Jag älskar den staden, men jag vet inte om jag hade älskat att bo i den. Just nu finns det bara en stad som jag älskar att bo i. Jag måste sluta längta bort. För jag vet att jag eg längtar bort från mig själv.

Helgen bestod av riksstämma för Hemslöjdsföreningen. Vi har ju 100 års jubileum nästa år i Stockholm (håll utkik!!) och då ska det bli en stor utställning som går i hemslöjdens tecken.
Vi bjöds på god mat och det var trevligt att träffa så många slöjdare.

En fråga som jag är nyfiken på; Vad tänker du på när du hör hemslöjd?
(skulle hjälpa otroligt mycket om du ville svara)

Jag hann även med att träffa mina systrar Solis och Jossan <3


Nu är man hemma i soffan och borde sova!




Kommentarer
Postat av: Annika

Hej <3! Jag tänker på alla de tekniker som kvinnorna satt och slöjdade med hemma i stugorna. Allt slöjdande som görs i hemmet. Det som du och jag lär eleverna i skolan och som förhoppningsvis några fortsätter med på sin fritid. Jag ÄLSKAR Hemslöjd! :D Och dig! :p Ha det bäst! Puss och kram!

2011-05-23 @ 10:01:12
URL: http://gabulfota.blogg.se/
Postat av: Linuselle

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2012-07-25 @ 16:48:48
URL: http://linuselle.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0