piroger

Jag följer en blogg som heter Nadjas kitchen och igår kom det upp ett recept på piroger. Tänkte att jag hade lagomt med tid och att det kanske vore bra att ha med i backen i helgen. Vädret var inte idag riktigt som vi önskade så vi stannade hemma. Och pirogerna gjorde succé, både hos stora och små! Personligen tyckte jag att degen var bra. Och att pensla med ägg och riva ost över gjorde pricken över i:t!
här finns receptet;
.
(lånad bild från Nadjas blogg)
ps. Idag har jag gått 5 km, hejja hejja!

Kommentarer
Postat av: Liw- tävling på bloggen

Gud så gott! Lchf är det ju dock inte..



kram och ja komsi komsi eller så kommer vi till er?

2012-01-28 @ 23:03:50
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Annika

Jag läser oxå den bloggen :) Och var oxå sugen på att baka, men gjorde det inte. Bra att veta att de blev goda! :) Hälsa hela familjen från oss alla i Skåne! ;) <3

2012-01-29 @ 10:01:17
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0