walk in my shoes

Jag fick ett på Meindlkängor vintern 2000. Det var de dyraste skorna jag någonsin fått och min fd. sambo köpte dom åt mig. Dom var svarta och inte så sköna, men jag gick ändå i dom. Och de hade jag varje vinter efter det. Och kan ni tro det eller ej, jag använder dom fortfarande. Sist jag var på gymmet och letade efter mina skort tittade jag djupt ned i skorna. Innersulan var nästan svart. Jag skämdes lite. Jag skämdes för att innersulan nästan var svart.
De har dessa på campadre.com och jag är så sugen på att slå till. Om jag kan ha dessa i 11 år, så tjänar dom ju sina 2099 kr ganska fort.
Synd bara att jag har köpstopp. Så jag får skämmas ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Härligt med saker man använder läääänge.

2012-01-30 @ 13:37:34
URL: http://www.attvaranagonsfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0